Thursday, March 15, 2007

Suspin…oftez, te vreau pe tine Tu unde esti Nu…nu esti langa mine Iti simt parfumul,dar imi pare un vis Caci fara tine…sunt invins Alerg…te prind…te tin de mana Dar…totu’i o minciuna Te caut…ma framanta cruda realitate Sau…visul, esti departe Apropiete, nu-ti fie teama Arata-mi tot ce simti Atinge-me…saruta-ma Nu vreau ca sa ma minti Doar sufletul meu trist va stii sa te iubeasca Si incet…incet doar tie sa-ti sopteasca Doar tu esti ce conteaza intr-o lume intunecata Plina doar de suspine si vise spulberate Atinge-mi buzele ce suspina dupa al tau sarut, Coboara incet…incet caci te vreau tot mai mult Sa-ti simt respiratia si trupul tremurand Sa simt bataile inimii…rand pe rand Iubeste-ma caci asta e tot ce imi doresc Sa fim noi doi doar unul… Cat de mult te iubesc

No comments: